BMS
BMS плата симетрія
Опис
Застосування: сонячна і вітроенергетика, вантажні автомобілі з двома акумуляторами, електротранспорт та ін.
Для чого потрібен:
Балансир для акумуляторів - вкрай важлива річ, коли акумулятори підключені в послідовну ланцюжок.
Після декількох циклів заряду-розряду АКБ, який трохи слабкіше, починает сильніше розряджатися і потім слабше заряджатися.
Наприклад, у ланцюжку 2х12В навантаження відключається при розряді до 21В, але при цьому один АКБ може бути розряджений до 9,5 В а другий до 11,5 В (разом буде 21в).
При зарядці АКБ який розрядився до 9,5 буде мати більший опір, прийме менше заряду (хоча розрядився сильніше). При зарядці в 28,8 В один АКБ буде заряджатися при напрузі 13,4 В а другий 15,4 Ст.
Відповідно АКБ який сильніше просідає - засульфатируется, а той який надмірно перезаряджається - википить. З кожним зарядом-розрядом ситуація дедалі більше ускладнюється.
Балансир вирішує це питання перекидуванням заряду з АКБ більш високої напруги на АКБ з низькою напругою, поки воно не вирівняється, що при заряді, що при розряді. У підсумку АКБ заряджається і розряджається рівномірно до однакового напруги.
У послідовних ланцюжках балансири часто збільшує термін служби АКБ в рази при циклічному використанні (в АКБ електромобілів і інших дорогих пристроїв обов'язково використовуються балансири).
- 150А 12В SMART BMS контролер заряд-розряд плата DaLy LiFePO4 12V 4S 150A симетрія 238095 616 ₴В наявності
- 30А 36В BMS контролер заряд-розряд плата DaLy LiFePO4 36V 12S 30A симетрія 087371 053 ₴Під замовлення
- 60А 36В BMS контролер заряд-розряд плата DaLy LiFePO4 36V 12S 60A симетрія 067181 931 ₴Під замовлення
- 100А 36В BMS контролер заряд-розряд плата DaLy LiFePO4 36V 12S 100A симетрія 219392 867 ₴Під замовлення
BMS плата симетрія
Опис
Застосування: сонячна і вітроенергетика, вантажні автомобілі з двома акумуляторами, електротранспорт та ін.
Для чого потрібен:
Балансир для акумуляторів - вкрай важлива річ, коли акумулятори підключені в послідовну ланцюжок.
Після декількох циклів заряду-розряду АКБ, який трохи слабкіше, починает сильніше розряджатися і потім слабше заряджатися.
Наприклад, у ланцюжку 2х12В навантаження відключається при розряді до 21В, але при цьому один АКБ може бути розряджений до 9,5 В а другий до 11,5 В (разом буде 21в).
При зарядці АКБ який розрядився до 9,5 буде мати більший опір, прийме менше заряду (хоча розрядився сильніше). При зарядці в 28,8 В один АКБ буде заряджатися при напрузі 13,4 В а другий 15,4 Ст.
Відповідно АКБ який сильніше просідає - засульфатируется, а той який надмірно перезаряджається - википить. З кожним зарядом-розрядом ситуація дедалі більше ускладнюється.
Балансир вирішує це питання перекидуванням заряду з АКБ більш високої напруги на АКБ з низькою напругою, поки воно не вирівняється, що при заряді, що при розряді. У підсумку АКБ заряджається і розряджається рівномірно до однакового напруги.
У послідовних ланцюжках балансири часто збільшує термін служби АКБ в рази при циклічному використанні (в АКБ електромобілів і інших дорогих пристроїв обов'язково використовуються балансири).