Продавець ТОВ "Сервіс-автоматика" розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
190 відгуків
promo_banner

Зараз у компанії неробочий час. Замовлення та повідомлення будуть оброблені з 09:00 найближчого робочого дня (29.04).

+380 (50) 448-73-35
+380 (63) 856-31-42
ТОВ "СЕРВІС-АВТОМАТИКА" поставка промислової автоматики в УКРАЇНІ
Кошик

BMS

BMS плата симетрія

Опис

Застосування: сонячна і вітроенергетика, вантажні автомобілі з двома акумуляторами, електротранспорт та ін.
Для чого потрібен:
Балансир для акумуляторів - вкрай важлива річ, коли акумулятори підключені в послідовну ланцюжок.
Після декількох циклів заряду-розряду АКБ, який трохи слабкіше, починает сильніше розряджатися і потім слабше заряджатися.

Наприклад, у ланцюжку 2х12В навантаження відключається при розряді до 21В, але при цьому один АКБ може бути розряджений до 9,5 В а другий до 11,5 В (разом буде 21в).

При зарядці АКБ який розрядився до 9,5 буде мати більший опір, прийме менше заряду (хоча розрядився сильніше). При зарядці в 28,8 В один АКБ буде заряджатися при напрузі 13,4 В а другий 15,4 Ст.

Відповідно АКБ який сильніше просідає - засульфатируется, а той який надмірно перезаряджається - википить. З кожним зарядом-розрядом ситуація дедалі більше ускладнюється.

Балансир вирішує це питання перекидуванням заряду з АКБ більш високої напруги на АКБ з низькою напругою, поки воно не вирівняється, що при заряді, що при розряді. У підсумку АКБ заряджається і розряджається рівномірно до однакового напруги.

У послідовних ланцюжках балансири часто збільшує термін служби АКБ в рази при циклічному використанні (в АКБ електромобілів і інших дорогих пристроїв обов'язково використовуються балансири).

в виде галереив виде списка

BMS плата симетрія

Опис

Застосування: сонячна і вітроенергетика, вантажні автомобілі з двома акумуляторами, електротранспорт та ін.
Для чого потрібен:
Балансир для акумуляторів - вкрай важлива річ, коли акумулятори підключені в послідовну ланцюжок.
Після декількох циклів заряду-розряду АКБ, який трохи слабкіше, починает сильніше розряджатися і потім слабше заряджатися.

Наприклад, у ланцюжку 2х12В навантаження відключається при розряді до 21В, але при цьому один АКБ може бути розряджений до 9,5 В а другий до 11,5 В (разом буде 21в).

При зарядці АКБ який розрядився до 9,5 буде мати більший опір, прийме менше заряду (хоча розрядився сильніше). При зарядці в 28,8 В один АКБ буде заряджатися при напрузі 13,4 В а другий 15,4 Ст.

Відповідно АКБ який сильніше просідає - засульфатируется, а той який надмірно перезаряджається - википить. З кожним зарядом-розрядом ситуація дедалі більше ускладнюється.

Балансир вирішує це питання перекидуванням заряду з АКБ більш високої напруги на АКБ з низькою напругою, поки воно не вирівняється, що при заряді, що при розряді. У підсумку АКБ заряджається і розряджається рівномірно до однакового напруги.

У послідовних ланцюжках балансири часто збільшує термін служби АКБ в рази при циклічному використанні (в АКБ електромобілів і інших дорогих пристроїв обов'язково використовуються балансири).

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner