Безщітковий інтелектуальний дворежимний контролер для електротранспорту 48V/60V/64V-450W
390 ₴
- Немає в наявності
- Код: 23730
- +380 (63) 856-31-42
Безщітковий інтелектуальний дворежимний контролер для електротранспорту 48V/60V/64V-450W, 25A
Контролер 48V/60V/64V-350W, підходить для електровелосипедов, електроскутеров на мотор-колесо.
Специфікація:
Номінальна напруга: 48V/60V/64V
Номінальна потужність: 450 Вт
Максимальний струм: 25±1a
Безщітковий контролер для електроскутер, електровелосипед.
Підходить для 120°і 60 ° безщіткового 3 фазного двигуна.
Підходить для електровелосипеда, електросамоката або електроскутера з датчиком або без датчика холла.
Контролер керування для безщіткового двигуна електротранспорту — це важлива ланка в системі електрокомпонентів.
Без контролера електродвигун не зможе навіть запуститися, не кажучи про його повноцінну роботу. Акумуляторна батарея має 2 полюси
— позитивний і негативний, а мотор-колесо — 3 фазні дроти. Тому під'єднати акумулятор і двигун безпосередньо неможливо.
Для цього використовується додаткова ланка — контролер керування.
Функція, що виконуються:
Саме контролер формує в обмотуванні статора мотор-колеса обертове магнітне поле й отримує відповідні сигнали про позиції ротора.
Сигнали надходять від датчиків Холла, а під час керування моторами без датчиків позиція роторів визначається за проти-ЕДС.
До того ж контролер керує електродвигуном:
- дає змогу змінювати швидкість руху — у разі зміни положення ручки газу змінюється кількість імпульсів напруги, що подається за секунду на
обмотки, і обертання колеса прискорюється або сповільнюється;
— забезпечує рекуперацію енергії під час гальмування двигуном.
Контролер виступає в ролі знижувального перетворювача, тому мотор фазний струм, що проходить обмотуванням, може бути набагато
вище батарейного струму, що надходить від АКБ до контролера. Саме від нього залежить потужність, що надходить на двигун.
Наприклад, під час використання мотор-колеса номінальною потужністю 1000 Вт можна короткочасно отримувати значення до 2000-2500 Вт.
Головне — використовувати відповідний контролер і постійно контролювати температуру, щоб не допустити перегрівання двигуна.
Схема контролера для електровелосипеда або електроскутера:
Контролер для електричного велосипеда або скутера має алюмінієвий корпус, з якого виходять різнобарвні дроти з роз'ємами
для під'єднання різних пристроїв.
Усередині приховані:
• головний вузол — мікроконтролер;
• силові компоненти — шунти для вимірювання струму, конденсатори, транзистори;
• знижувальні перетворювачі на 12 В і 5 В — що забезпечують живлення мікроконтролера та периферичних пристроїв (датчиків положення, важеля газу).
Схема під'єднання
Контролер для електроскутера, е-байка або електросамоката під'єднується відповідно до доданої до нього схеми.
Головне — не поспішати й уважно розібратися з призначенням дротів.
Загальний принцип під'єднання має такий вигляд:
• Товсті дроти чорного та червоного кольору — з дотриманням полярності підводяться до акумуляторної батареї. Водночас може з'явитися «скра», і навіть можливе підгоряння роз'ємів. Це нормально — так заряджаються конденсатори на вході контролера. Щоб унеможливити іскри, досить ненадовго з'єднати контролер і АКБ через резистор із опором у десятки Ом або скористатися лампочкою. Коли конденсатори зарядяться, контролер можна спокійно з'єднати з АКБ без помічників.
• Трійка товстих дротів різних кольорів — забезпечують під'єднання до фазних дротів 3-фазного електромотора.
• Зв'язка з 5 тонких різнобарвних дротів — йде до проводів мотор-колеса, забезпечують живлення й передавання сигналів від датчиків положення.
• Окремий червоний дріт — «запалювання». Під час його замикання на «плюс» АКБ відбувається увімкнення контролера.
• Трійка тонких дротів (зазвичай — чорний, червоний і зелений) — для під'єднання ручки газу.
Характеристики:
• Розмір корпусу, мм: 122х82х42;
• Номінальна напруга, V.: 48/60/64;
• Номінальна потужність, W.: 450;
• Максмальний струм, A.: 25;
• Опції: круїз контроль, зміна трьох швидкостей, функція захисту від крадіжки.
- Ціна: 390 ₴