| Характеристики | Величина |
| Тип | ACI 50-1 |
| Вага кг | 1.34 кг |
| Схвалення | CE, EAC, UL |
| Керовані фази | 1 |
| EAN | 5702423108909 |
| Макс.нагрузка [A] | 50 A |
| Форма паковання | Multi pack |
| Опис обладнання | АНАЛОГОВИЙ КОНТРОЛЕР ПІТАННЯ |
| продукт | Contactors and motor starters |
| Product name | ЕЛЕКТРОННИЙ КОНТАКТОР |
| Кількість в пачці | 8 PC |
| Supply voltage [V] AC | 400 V |
| UL-тв. ім'я файлу | E198251 |
Аналоговий регулятор потужності ACI
призначений для прецизійного регулювання температури та потужності трансформаторів.
Завдяки вбудованому мікроконтролеру цей регулятор може працювати як у режимі регулювання кута фазового зсуву, так і регулювання інтервалу між пачками імпульсів. Регулятор автоматично адаптується до навантаження, забезпечуючи плавне наростання пускового струму, а в режимі імпульсного ввімкнення усуває небажану дію залишкової намагніченості трансформаторів. Блок ACI легко під'єднується до програмованого логічного контролера або регулятора за допомогою одного з можливих вхідних сигналів.
- Приймає вхідні сигнали керування струмовим контуром, напругою і потенціометром
- Можливе регулювання кута фазового зсуву та регулювання тривалості пакетів імпульсів
- Силова мікросхема SCR з технологією LTE
- Компактна модульна конструкція, забезпечена тепловідведенням
- Встановлення на DIN-рейці
- Вбудований варисторний захист
- Керування за допомогою мікрококонтролера для підвищення робочих характеристик
- Вбудований електромагнітний фільтр
- Світлодіодний індикатор стану
Призначення
Керування процесом запуску, роботи та зупинки електродвигунів:
- плавний розгін;
- плавний зупинок;
- зменшення пускового струму;
- узгодження крутного моменту двигуна з моментом навантаження.
Під час пуску крутний момент за частки секунди часто досягає 150-200 % від номінального, що може призвести до виходу з ладу механічної частини привода. Водночас пусковий струм може бути в 6-8 разів більшим за номінальну, через це в місцевій електричній мережі виникає падіння напруги. Падіння напруги може створювати проблеми для інших навантажень мережі, а якщо падіння напруги занадто велике, може не запуститися й сам двигун. Застосування пристроїв плавного пуску забезпечує обмеження швидкості наростання й максимального значення пускового струму від нуля до номінального значення впродовж заданого часу. В електронних пристроях плавного пуску обмеження струму досягається за допомогою плавного наростання напруги на обмотках електродвигуна. Це дає змогу під час пуску утримувати параметри електродвигуна (струм, напруга та т. ) в безпечних межах, що знижує ймовірність перегрівання обмоток і усуває ривки в механічній частині приводу, а також ймовірність виникнення гідравлічних ударів у трубах і засувках у момент пуску та зупинки. Зрештою правильно обраний і налаштований пристрій плавного пуску підвищує показники довговічності та безвідмовності електродвигуна та його приводу.
• Електричне навантаження до 50 А
• Настроюваний час розгону:
MCI 3, MCI 15 и MCI 25 — 010 с,
MCI 30 IO — 020 с,
MCI 403D IO, MCI 503 IO — 030 с
• Настроюваний час гальмування:
MCI 3, MCI 15 и MCI 25 — 010 с,
MCI 30 IO — 020 с,
MCI 403D IO, MCI 503 IO — 060 с
• Настроюваний пусковий момент до 85%
• Функція пуску поштовхом
• Універсальна керівна напруга: 24 ⁇ 480 В перем./пост. струм
• Автовизначення зникнення фази
• Автоматична адаптація до частоти 50/60 Гц
• Можливість встановлення додаткових контактів
• Індикація стану
• Необмежена кількість циклів пуску/установа на годину
• Вбудований варисний захист
• Компактна модульна конструкція
• Можливість встановлення на DIN ⁇ рейку
• Відповідність EN 60947 ⁇ 4 ⁇ 2
• CE і UL 508
| Основні | |
|---|---|
| Виробник | Danfoss |
| Країна виробник | Данія |
| Тип монтажу | На DIN рейку |
| Світлодіодна індикація | Так |
| Система охолодження двигуна | Повітряна |
| Кількість аналогових входів | 3 |
| Кількість дискретних входів | 1 |
- Ціна: 29 103,48 ₴





